5 Mart 2016 Cumartesi

Wet'n Wild Bare It All Ruj

Herkese Merhaba, isminden çok bahsettiren Mac Kinda Sexy ve Velvet Teddy'ye dupe olarak gösterilen Wet'n Wild markasının Bare It All rujunu uzun aramalarım sonucu sonunda bulabildim. Almak için her gittiğimde tükendiğini söylüyordu ama sonunda tükenmeden satın alabildim. Ayrıca bildiğiniz gibi 4-8 Mart arası Kadınlar Günü dolayısıyla Gratis'te nerdeyse her markada indirimler var.Ama Wet'n Wild ürünleri indirime girmemişler.


Bare It All ruja gelicek olursak tam olarak kremsi bir ruj. Ben sürürken zorlanmadım gayet kolay sürdüm.Kahve alt tonlu içinde şeftalilik barındıran bir ruj.Kalıcılığı gerçekten çok iyi.Zaten Wet'n Wild rujlarının hepsini kalıcılıkta çok iyi buluyorum. 
Wet'n Wild ambalajlarındaki sorun en çok dile getirilen problemler arasında maalesef.Çok hassaslar düştüklerinde kapaklarında kırılma çatlama çok fazla oluyor.Biraz dikkatli kullanmak gerekiyor.

Bare It All nude rujları sevenlerin kesinlikle denemesini önerdiğim bir ruj. Kinda Sexy'nin biraz daha kahvemsi olanı gibi geldi bana.Velvet Teddy'ye de çok benzetiliyor fakat Velvet Teddy kullanmadığım için kesin bir yorum yapamıyorum.Dediğim gibi bu ruju nude ruj sevenlerin mutlaka seveceğini düşünüyorum. Ne kadar ambalajı sıkıntılı olsa da yapısı ve rengi için kesinlikle denemeye değer.

Rujun dudakta duruşu ise böyle:



Wet'n Wild Bare It All ve diğer rujlarını Gratislerde 10TL civarı bulabilirsiniz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder