17 Mart 2016 Perşembe

The Balm Put a Lid On It Far Bazı

Herkese Merhaba.Bugün yaklaşık 5 aydır severek kullandığım ve benden fiyatına göre tam not alan bir far bazından bahsetmek istiyorum.Eğer siz de far sürdüğünüzde göz kapaklarınızda çizgi çizgi durmasından, günün sonuna doğru farınızın uçmasından rahatsızsanız kesinlikle bir far bazı kullanmanızı öneririm öncelikle. 


Adını çokca duyduğum The Balm Put a Lid On It far bazını birkaç ay önce indirimden almıştım ve açıkcası bu kadar memnun kalacağımı düşünmemiştim.Dediğim gibi fiyatını diğer far bazlarının yanında gayet uygun buluyorum hem de performans açısından çok iyi olduğunu düşünüyorum.Sabahları far sürdüğümde gün sonuna kadar farın göz kapağımda aynen kaldığını söyleyebilirim.


Ayrıca altta olduğu gibi farları çok daha canlı ve belirgin hale getiriyor.  


Siz de bu ürünü denemek isterseniz Gratislerde 27TL civarı bu bazı bulabilirsiniz.The Balm ürünleri sıkça indirime girdiği için indirimlerde daha da uyguna satın alabilirsiniz:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder