1 Mart 2016 Salı

Uniq One All In One Hair Treatment

Herkese merhabalar.Bugün Uniq One saç spreyi hakkında yorumlarımı paylaşmak istedim.İlk kez annem kullanırken fark etmiştim bu ürünü ve şuan ben de gayet severek kullanıyorum.Hemen ürünün özelliklerini anlatmaya başlayayım.

Öncelikle yapısı bildiğimiz kremsi yapıda sprey gibi değil.Islak veya kuru saça uygulanabiliyor ama ben ıslak saça uygulamayı tercih ediyorum.Ve bu ürün 10 etki vaad ediyor:

 1)Kuru ve yıpranmış saçlar için onarım
 2)Göz alıcı parlaklık
 3)Isıya karşı güçlü koruma
 4)İpeksi doku ve pürüzsüz saçlar
 5)UVB ve UVA filtreleri ile uzun süreli renk koruması
 6)Kolay fırçalama ve düzleştirme
 7)Kolayca taranan saçlar
 8)Şeklini uzun süre koruyan saç modelleri
 9)Saç uçlarındaki çatallaşmayı engelleme
 10)Daha hacimli saçlar

Bu ürünü kullandığımdan beri ilk fark ettiğim şey saçlarımdaki parlaklık oldu diyebilirim.Ayrıca ürünün kokusu çok güzel.Saç uzunluğunuza göre kullanmanız gereken miktar değişiyor ben saçımın yarısından başlayıp uçlarına doğru uyguluyorum.

Ben bu ürünü kuaförden yanlış hatırlamıyosam 70TL civarı bir fiyatta satın almıştım.Kozmetik mağazalarında satılıyo mu kesin bir bilgim yok ama internetten veya benim gibi kuaförünüzden sipariş edebilirsiniz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder